Manažer/ka kvality

Popis

Společnost Altium International s.r.o. je jedním z největších distributorů laboratorního vybavení působící na českém trhu. Zastupuje zde několik významných nadnárodních firem a nabízí zboží z oblasti instrumentace a spotřební materiálu pro chromatografii, hmotnostní spektrometrii, atomovou spektroskopii a molekulovou spektroskopii. Druhou velmi významnou část prodejního portfolia, která v posledních letech zaznamenává významný růst, tvoří produkty z oblasti molekulární biologie, genetiky a buněčné patologie. 

Kromě prodeje se zabývá i servisní a školící činností a podporuje svoje zákazníky také řadou dalších služeb, mezi které patří aplikační podpora a vývoj metod pro různé oblasti svého působení. A právě nyní potřebujeme rozšířit tým a hledáme Manažera/ku kvality.

Pokud jste dočetli až sem, a stále Vás to zajímá, čtěte prosím dál, pokusíme se zodpovědět Vaše dotazy.

Co byste u nás dělali?

  • Stanovovaní a zavádění strategií pro zajištění a zlepšování kvality a udržitelnosti.
  • Řízení a integrace systémů kvality ISO 9001, ISO 13485
  • Stanovování, kompletní řízení a koordinace certifikačních procesů uvnitř společnosti
  • Udržování a vylepšování systému neshod (reklamace, interní a externí neshody)
  • Tvorba internách směrnic a norem a zajištění jejich dodržování
  • Plánování a kontrola provádění pravidelných interních auditů systémů kvality
  • Vyhodnocení interních auditů systémů kvality, definování příčin neshod, stanovení nápravní a preventivních opatření, jejich implementace, sledování účinnosti
  • Provádění externích auditů dodavatelů 
  • Spolupráce s auditory při externím auditu a koordinace osob a útvarů při poskytování součinnosti auditního týmu
  • Tvorba podkladů, zpráv a reportů z interních a externích auditů pro vedení organizace
  • Analýza rizik a schopnost monitorovat nově se objevující rizika
  • Poskytování konzultační a poradenské podpory týmům a zaměstnancům společnosti v oblasti hodnocení a zvyšování kvality jednotlivých útvarů organizace a zajištění informovanosti zaměstnanců
  • Spolupráce s ostatními manažery na implementaci a dodržování směrnic, tvorbě a dodržování systémů kvality, přípravě byznys plánů, podkladů pro dodavatele, podkladů pro zákazníky
  • Znalost platné legislativy týkající se obchodní společnosti, diagnostických zdravotnických prostředků in vitro a nakládání s nebezpečnými látkami
  • Komunikace s národními autoritami v oblasti určování a interpretace norem (např. SUKL)
  • Správu podkladů pro ESG reporting

Co bychom pro Vás měli?

  • Stabilní práci, která Vás nebude nudit
  • Krásné pracovní prostředí v nově zrekonstruované vile
  • Příjemnou atmosféru v přátelském kolektivu
  • Výborné platové ohodnocení 
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny sick-day
  • Notebook, mobilní telefon, multisport kartičku, stravenky plně hrazené
  • Roční bonus při splnění KPI
  • Automobil
  • Smlouvu na dobu určitou na rok

Co bychom od Vás očekávali?

  • Přirozeně komunikující a samostatnou osobnost
  • Zodpovědnost za výsledek
  • VŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku a praxe v obchodní společnosti 
  • Znalost anglického jazyka na úrovni B2
  • Zkušenosti s řízením kvality s minimální pracovní praxí 2 roky
  • Analytické myšlení a schopnost syntézy
  • Schopnost analyzovat data a prezentovat výsledky
  • Pozitivní myšlení a motivaci k úspěchu
  • Komunikativnost, týmovost a příjemné vystupování
  • Soulad s firemní kulturou a ochota spolupracovat
  • Preciznost a smysl pro detail 
  • Ovládání MS Office, internet

Kam se obrátit?

Naděžda Jeřábková
Tel.: 724 252 914
E-mail: nadezda.jerabkova@hpst.cz

Servis

Servisní
požadavek

Přejít na formulář

Rychlé odkazy

Servis
Servisní tým
 

ALTIUM webináře
Záznamy webinářů
 

Zůstaňte s námi v kontaktu

Odběr newsletteru

Přihlásit se k odběru