Termíny školení
-
Přihlašovací formulář naleznete na konci stránky.

Jarní termín 25.-28.4.2023 byl kapacitně naplněn. 

Kód školení: OL-CDS / Termín pro přihlášení pro podzimní školení do 28. 9. 2023.

Školení je určeno pro zákazníky s instrumentacÍ LC, GC, LC/MS SQ nebo GC/MS SQ se softwarem OpenLAB CDS 2.x.*
* verzi softwaru poznáte dle screenshotu v galerii. Pokud vypadá akviziční a vyhodnocovací část identicky jako na screenshotech vpravo, jedná se o OpenLAB CDS 2.x. Na školení se vždy školí nejnovější verze.

Organizace: Školení začínají úterním obědem a končí po pátečním obědě. Pro zájemce bude zajištěna doprava z Prahy hl. n. do hotelu a zpět.

Místo konání:  Hotel Golf & Spa Kunětická hora 

Obsah školení:

  • OpenLAB CDS Control Panel

- uživatelské účty a práva
- projekty
- konfigurace instrumentů

  • OpenLAB CDS Acquisiton

- user interface
- měřící metoda
- single run
- sekvence

  • OpenLAB CDS Data Analysis

- user interface
- integrace, identifikace, kalibrace
- system suitability
- UV a MS spektra

  • OpenLAB CDS Intelligent Reporting

- report editor
- základní a pokročilé reporty (vlastní výpočty a proměnné)

Poznámka: na školení si účastníci mohou donést vlastní data a metody (případně custom reporty), kde bude možné použít nové znalosti k přímému vyhodnocení a customizaci reportů pro jejich konkrétní data. Data si stáhněte následujícím způsobem.

Cena: 20 500,- Kč bez DPH

Cena zahrnuje školení (6 x 4 hodiny) včetně potřebných materiálů (každý účastník má k dispozici samostatné PC), dopravu z Prahy hl. n. do hotelu a zpět, ubytování ve dvoulůžkových pokojích, plnou penzi včetně jednoho nápoje k jednotlivým jídlům, omezený vstup do hotelového komplexu saun (bude upřesněno na začátku školení).  

Kapacita školení: 8 - 12 osob

Přihláška: Závaznou přihlášku vyplňte níže. Termín pro přihlášení  pro podzimní školení do 28. 9. 2023.

Organizační informace jsou přihlášeným účastníkům zasílány na mailovou adresu uvedenou v rezervačním formuláři cca 10 dní před začátkem školení.

Školení bude zorganizováno, pokud bude naplněna kapacita. V opačném případě budeme již zaregistrované zájemce kontaktovat s nabídkou jiného termínu.

Závaznou přihlášku na školení v roce 2023 můžete vyplnit prostřednictvím tohoto formuláře.

 

Školitelé
Michal Novotný
Michal Novotný
Softwarový specialista (Client-Server, OpenLAB CDS, FreeLAB LIMS)
Rostislav Pantůček
Rostislav Pantůček
Servis přístrojů (LC, LC-MS single quad, triple quad, automatizace)
Objednatel
Účastník školení
Toto pole bude použito na certifikátu o účasti na školení. Uveďte titul před jménem i za jménem. 
Specifikace školení

 
Platební informace

Faktura bude vystavena do 10 pracovních dnů po skončení školení na základě této závazné přihlášky. Prosíme vyberte způsob platby.
 
Způsob platby
Uveďte do poznámky číslo objednávky nebo servisní zakázky kvůli identifikaci Vašeho nákupu.
Oficiální objednávka


Pokud Váš zaměstnavatel vyžaduje na faktuře číslo objednávky, pošlete ji prosím na adresu michaela.kopalova@hpst.cz, poštou nebo faxem (244 001 235) nejpozději do data zahájení školení. V případě, že objednávku neobdržíme, bude faktura vystavena na základě této závazné přihlášky. Pokud již objednávku máte, můžete ji přiložit k této přihlášce zde:

Pouze jeden soubor.
Limit 100 MB.
Povolené typy: gif, jpg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.
10 MB limit per form.
Smluvní podmínky

Vyplněním a odesláním tohoto formuláře se zavazujete k účasti na vybraném školení a k zaplacení uvedené ceny. Fakturu vystavíme do 10 pracovních dnů po skončení školení a pošleme na Vaši e-mailovou adresu (není-li uvedeno v textu poznámky jinak).

V případě potřeby je možné poslat na školení místo přihlášené osoby náhradníka. V takovém případě nás prosím neprodleně informujte.

HPST, s.r.o., si vyhrazuje právo školení zrušit nebo přesunout na jiný termín. Zástupce HPST, s.r.o., bude v těchto případech registrované účastníky školení kontaktovat pomocí e-mailu uvedeného v tomto formuláři a nabídne možnost zrušení registrace nebo přesunutí účasti na jiný termín.
 

Poznámka

Servis

Servisní
požadavek

Přejít na formulář

Rychlé odkazy

Servis
Servisní tým
 

HPST webináře
Záznamy webinářů
 

Zůstaňte s námi v kontaktu

Odběr newsletteru

Přihlásit se k odběru