Termíny školení
-
-
Přihlášku vyplňte na konci stránky.

Kód školení: MH-GCMS / Termín pro přihlášení je pro jarní školení do 31.3. 2023 a pro podzimní školení do 28. 9. 2023. 

Organizace: Školení začínají úterním obědem a končí po pátečním obědě. Pro zájemce bude zajištěna doprava z Prahy hl. n. do hotelu a zpět.

Místo konání: Hotel Golf & Spa Kunětické hora

Obsah školení:

  • instalace SW
  • úvod do principů GC-MS
  • konfigurace
  • ovládání systému
  • tvorba metody
  • sběr dat
  • sekvence
  • kalibrace
  • kvantitativní analýza dat
  • kvalitativní analýza dat
  • retention time locking
  • údržba a diagnostika MSD systému

Cena: 22 500,- Kč bez DPH

Cena zahrnuje školení (6 x 4 hodiny) včetně potřebných materiálů, dopravu z Prahy hl. n. do hotelu a zpět, ubytování ve dvoulůžkových pokojích, plnou penzi včetně jednoho nápoje k jednotlivým jídlům, omezený vstup do hotelového komplexu saun (bude upřesněno na začátku školení).  

Kapacita školení: 8 - 12 osob

Přihláška: Závaznou přihlášku vyplňte níže. Termín pro přihlášení je pro jarní školení do 31.3. 2023 a pro podzimní školení do 28. 9. 2023.

Organizační informace jsou přihlášeným účastníkům zasílány na mailovou adresu uvedenou v rezervačním formuláři cca 10 dní před začátkem školení.

Školení bude zorganizováno, pokud bude naplněna kapacita. V opačném případě budeme již zaregistrované zájemce kontaktovat s nabídkou jiného termínu.

Závaznou přihlášku na školení v roce 2023 můžete vyplnit prostřednictvím tohoto formuláře.

 

Školitelé
Michal Čaplygin
Michal Čaplygin
Aplikační specialista (GC, GC/MS)
Galerie
Objednatel
Účastník školení
Toto pole bude použito na certifikátu o účasti na školení. Uveďte titul před jménem i za jménem. 
Specifikace školení

 
Platební informace

Faktura bude vystavena do 10 pracovních dnů po skončení školení na základě této závazné přihlášky. Prosíme vyberte způsob platby.
 
Způsob platby
Uveďte do poznámky číslo objednávky nebo servisní zakázky kvůli identifikaci Vašeho nákupu.
Oficiální objednávka


Pokud Váš zaměstnavatel vyžaduje na faktuře číslo objednávky, pošlete ji prosím na adresu michaela.kopalova@hpst.cz, poštou nebo faxem (244 001 235) nejpozději do data zahájení školení. V případě, že objednávku neobdržíme, bude faktura vystavena na základě této závazné přihlášky. Pokud již objednávku máte, můžete ji přiložit k této přihlášce zde:

Pouze jeden soubor.
Limit 100 MB.
Povolené typy: gif, jpg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.
10 MB limit per form.
Smluvní podmínky

Vyplněním a odesláním tohoto formuláře se zavazujete k účasti na vybraném školení a k zaplacení uvedené ceny. Fakturu vystavíme do 10 pracovních dnů po skončení školení a pošleme na Vaši e-mailovou adresu (není-li uvedeno v textu poznámky jinak).

V případě potřeby je možné poslat na školení místo přihlášené osoby náhradníka. V takovém případě nás prosím neprodleně informujte.

HPST, s.r.o., si vyhrazuje právo školení zrušit nebo přesunout na jiný termín. Zástupce HPST, s.r.o., bude v těchto případech registrované účastníky školení kontaktovat pomocí e-mailu uvedeného v tomto formuláři a nabídne možnost zrušení registrace nebo přesunutí účasti na jiný termín.
 

Poznámka

Servis

Servisní
požadavek

Přejít na formulář

Rychlé odkazy

Servis
Servisní tým
 

HPST webináře
Záznamy webinářů
 

Zůstaňte s námi v kontaktu

Odběr newsletteru

Přihlásit se k odběru