Termíny školení
-
-
Formulář pro přihlášení naleznete na konci stránky.

Kód školení: HW-LC / Termín pro přihlášení je pro jarní školení do 6. 4. 2023 a pro podzimní školení do 28. 9. 2023.

Organizace: První den školení začínáme v 9:45 registrací. Školení končí v odpoledních hodinách  druhého dne (mezi 15:00 - 17:00).

Místo konání: sídlo HPST, Na Jetelce 69/2, Praha 9

Školitelé: Jan Adamiec (Team Leader LC, servis přístrojů),  Tomáš Novotný (servis přístrojů LC), Ondřej Lacina (aplikační specialista LCMS), Andrea Vernerová (aplikační specialista LCMS)

Obsah školení:

  • obecné principy kapalinové chromatografie
  • kapalinový chromatograf a jeho součásti
  • ovládání systému
  • tvorba a optimalizace LC metod
  • Lab Advisor
  • základy údržby
  • diagnostika

Cena: 5 900,- Kč bez DPH (Cena zahrnuje školení včetně potřebných materiálů, občerstvení. Ubytování není zahrnuto v ceně školení.)

Kapacita školení: 9 osob

Přihláška: Závaznou přihlášku vyplňte níže. Termín pro přihlášení je pro jarní školení do 6. 4. 2023 a pro podzimní školení do 28. 9. 2023.

Organizační informace jsou přihlášeným účastníkům zasílány na mailovou adresu uvedenou v rezervačním formuláři cca týden před začátkem školení.

Závaznou přihlášku na školení v roce 2023 můžete vyplnit prostřednictvím tohoto formuláře.

Školitelé
Jan Adamiec
Jan Adamiec
Team Leader LC, Servis přístrojů (LC, LC-MS single quad, triple quad, ion trap, CE, SFC, UV-Vis)
Vernerová
Andrea Vernerová
Aplikační specialista (LC, LC/MS)
Galerie
Objednatel
Účastník školení
Toto pole bude použito na certifikátu o účasti na školení. Uveďte titul před jménem i za jménem. 
Specifikace školení

 
Platební informace

Faktura bude vystavena do 10 pracovních dnů po skončení školení na základě této závazné přihlášky. Prosíme vyberte způsob platby.
 
Způsob platby
Uveďte do poznámky číslo objednávky nebo servisní zakázky kvůli identifikaci Vašeho nákupu.
Oficiální objednávka


Pokud Váš zaměstnavatel vyžaduje na faktuře číslo objednávky, pošlete ji prosím na adresu michaela.kopalova@hpst.cz, poštou nebo faxem (244 001 235) nejpozději do data zahájení školení. V případě, že objednávku neobdržíme, bude faktura vystavena na základě této závazné přihlášky. Pokud již objednávku máte, můžete ji přiložit k této přihlášce zde:

Pouze jeden soubor.
Limit 100 MB.
Povolené typy: gif, jpg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.
10 MB limit per form.
Smluvní podmínky

Vyplněním a odesláním tohoto formuláře se zavazujete k účasti na vybraném školení a k zaplacení uvedené ceny. Fakturu vystavíme do 10 pracovních dnů po skončení školení a pošleme na Vaši e-mailovou adresu (není-li uvedeno v textu poznámky jinak).

V případě potřeby je možné poslat na školení místo přihlášené osoby náhradníka. V takovém případě nás prosím neprodleně informujte.

HPST, s.r.o., si vyhrazuje právo školení zrušit nebo přesunout na jiný termín. Zástupce HPST, s.r.o., bude v těchto případech registrované účastníky školení kontaktovat pomocí e-mailu uvedeného v tomto formuláři a nabídne možnost zrušení registrace nebo přesunutí účasti na jiný termín.
 

Poznámka

Servis

Servisní
požadavek

Přejít na formulář

Rychlé odkazy

Servis
Servisní tým
 

HPST webináře
Záznamy webinářů
 

Zůstaňte s námi v kontaktu

Odběr newsletteru

Přihlásit se k odběru