Některé závady je velmi vhodné diagnostikovat pomocí vzdáleného připojení přímo k řídícímu počítači daného systému. Technici v HPST, s.r.o. k těmto účelům používají plně licencovanou aplikaci TeamViewer. Podmínkou pro provedení vzdáleného připojení je připojení řídícího počítače do sítě internet. Pokud počítač není do internetu zapojený, je možné připojení zajistit za použití modemu s mobilním internetem po nezbytně nutnou dobu diagnostiky.

Postup vzdáleného připojení je následující:

  • Stáhněte si program potřebný pro vzdálené připojení v příloze.
  • Spusťte stažený soubor TeamViewerQS.exe na řídícím počítači
  • Sdělte telefonicky technikovi HPST, s.r.o. Vaše ID, které se zobrazí v okně aplikace TeamViewer
  • Dále spolupracujte s technikem, který bude pracovat na Vašem počítači (jeho činnost můžete neustále sledovat na monitoru).
  • Po ukončení zavřete aplikaci TeamViewer, aby nadále nebyl možný přístup přes tuto aplikaci
 

Servis

Servisní
požadavek

Přejít na formulář

Hotline

Servis
+420 725 631 863
8:00 - 17:00

Molekulární biologie
+420 244 001 245
9:00 - 15:00

Zůstaňte s námi v kontaktu

Odběr newsletteru

Přihlásit se k odběru