You must have JavaScript enabled to use this form. Objednatel Název společnosti Jméno a Příjmení E-mail Telefon objednatele Účastník školení Titul, Jméno, Příjmení Toto pole bude použito na certifikátu o účasti na školení. Uveďte titul před jménem i za jménem. E-mail Telefon Specifikace školení Jaký hardware používáte? - Vyberte -GCGC/MS SQGC/MS QQQLCLC/MS SQLC/MS QQQ Vyberte konkrétní školení Vyberte školení, o které máte zájem GCMS školení, uživatel. dovednosti, diagnost.- 10.-11.04.2025OpenLAB CDS 2.x SW školení - 01.-04.04.2025GC školení, uživatel. dovednosti, diagnost.- 20.-21.03.2025GC školení, uživatel. dovednosti, diagnost.- 14.-15.10.2025GCMS školení, uživatel. dovednosti, diagnost.- 16.-17.10.2025LC školení, uživatel. dovednosti, diagnost.- 09.-10.10.2025OpenLAB CDS 2.x SW školení - 21.-24.10.2025MassHunter pro GC/MS - 21.-24.10.2025MassHunter pro LC/MS QQQ - 21.-24.10.2025 Platební informace Faktura bude vystavena nejpozději do 15 dní od data uskutečnění zdanitelného plnění ("DUZP") - na základě této závazné přihlášky. Prosíme vyberte způsob platby. Způsob platby Cena školení bude uhrazena proti faktuře, která bude zaslána na adresu společnosti Cena školení již byla uhrazena v rámci nákupu přístroje-zboží u Altium International s.r.o. Číslo dokladu Uveďte do poznámky číslo objednávky nebo servisní zakázky kvůli identifikaci Vašeho nákupu. Oficiální objednávka Pokud Váš zaměstnavatel vyžaduje na faktuře číslo objednávky, pošlete ji prosím na adresu michaela.kopalova@hpst.cz, poštou nebo faxem (244 001 235) nejpozději do data zahájení školení. V případě, že objednávku neobdržíme, bude faktura vystavena na základě této závazné přihlášky. Pokud již objednávku máte, můžete ji přiložit k této přihlášce zde: Objednávka Pouze jeden soubor.Limit 200 MB.Povolené typy: gif, jpg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.10 MB limit per form. Smluvní podmínky Vyplněním a odesláním tohoto formuláře se zavazujete k účasti na vybraném školení a k zaplacení uvedené ceny. Faktura bude vystavena nejpozději do 15 dní od data uskutečnění zdanitelného plnění ("DUZP") a fakturu zašleme na Vaši e-mailovou adresu (není-li uvedeno v textu poznámky jinak).V případě potřeby je možné poslat na školení místo přihlášené osoby náhradníka. V takovém případě nás prosím neprodleně informujte.Altium International s.r.o., si vyhrazuje právo školení zrušit nebo přesunout na jiný termín. Zástupce Altium International s.r.o., bude v těchto případech registrované účastníky školení kontaktovat pomocí e-mailu uvedeného v tomto formuláři a nabídne možnost zrušení registrace nebo přesunutí účasti na jiný termín. Vyplněním a odesláním tohoto formuláře se zavazujete k účasti na vybraném školení a k zaplacení uvedené ceny. Poznámka? Text poznámky GDPR a marketing Souhlas se zpracováním osobních údajů společností Altium International s.r.o. * Souhlasím Nesouhlasím Uděluji tímto souhlas společnosti Altium International s.r.o., aby v souladu s platnými zákony České republiky, zejména s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů zpracovávala mé osobní údaje za účelem vytvoření nabídky služeb, jednání o této nabídce nebo za účelem odpovědi na vznesený dotaz. Pro více informací prosím klikněte na Ochrana soukromí Souhlas se zasíláním marketingové reklamy společnosti Altium International s.r.o. * Souhlasím Nesouhlasím Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a newsletterů společnosti Altium International s.r.o. (produktové novinky, pozvánky na konference, pozvánky na semináře, aplikační novinky) na výše uvedený e-mail. Pro více informací prosím klikněte na Ochrana soukromí