You must have JavaScript enabled to use this form. Objednatel Název společnosti Jméno a přijmení E-mail Telefon objednatele Účastník školení Titul, Jméno, Příjmení Toto pole bude použito na certifikátu o účasti na školení. Uveďte titul před jménem i za jménem. E-mail Telefon Specifikace školení Jaký hardware používáte? - Vyberte -GCGC/MS SQGC/MS QQQLCLC/MS SQLC/MS QQQ Vyberte konkrétní školení Vyberte školení, o které máte zájem LC školení, uživatelské dovednosti a diagnost. - 29.-30.3.2022LC školení, uživatelské dovednosti a diagnost. - 4.-5. 10. 2022GC školení, uživatelské dovednosti a diagnost. - 5.-6. 4. 2022GC školení, uživatelské dovednosti a diagnost. -20.-21. 9. 2022MS školení, uživatelské dovednosti a diagnost. - 7.- 8. 4. 2022MS školení, uživatelské dovednosti a diagnost. - 22.- 23. 9. 2022MassHunter pro GC/MS - 25.- 28. 4. 2022MassHunter pro GC/MS - 18.- 21. 10. 2022OpenLAB CDS 2.x SW 25.- 28. 4. 2022Online OpenLAB CDS 2.x 11-13.4.2022OpenLAB CDS 2.x SW 18- 21. 10. 2022MassHunter pro LC/MS QQQ 18.-21.10. 2022 Platební informace Faktura bude vystavena do 10 pracovních dnů po skončení školení na základě této závazné přihlášky. Prosíme vyberte způsob platby. Způsob platby Cena školení bude uhrazena proti faktuře, která bude zaslána na adresu společnosti Cena školení již byla uhrazena v rámci nákupu přístroje-zboží u HPST, s.r.o. Číslo dokladu Uveďte do poznámky číslo objednávky nebo servisní zakázky kvůli identifikaci Vašeho nákupu. Oficiální objednávka Pokud Váš zaměstnavatel vyžaduje na faktuře číslo objednávky, pošlete ji prosím na adresu michaela.kopalova@hpst.cz, poštou nebo faxem (244 001 235) nejpozději do data zahájení školení. V případě, že objednávku neobdržíme, bude faktura vystavena na základě této závazné přihlášky. Pokud již objednávku máte, můžete ji přiložit k této přihlášce zde: Objednávka Pouze jeden soubor.Limit 100 MB.Povolené typy: gif, jpg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.10 MB limit per form. Smluvní podmínky Vyplněním a odesláním tohoto formuláře se zavazujete k účasti na vybraném školení a k zaplacení uvedené ceny. Fakturu vystavíme obratem a pošleme na Vaši e-mailovou adresu. Prosíme o její přeposlání Vašemu účetnímu oddělení. V případě potřeby je možné poslat na školení místo přihlášené osoby náhradníka. V takovém případě nás prosím neprodleně informujte. HPST, s.r.o., si vyhrazuje právo školení zrušit nebo přesunout na jiný termín. Zástupce HPST, s.r.o., bude v těchto případech registrované účastníky školení kontaktovat pomocí e-mailu uvedeného v tomto formuláři a nabídne možnost zrušení registrace nebo přesunutí účasti na jiný termín. Vyplněním a odesláním tohoto formuláře se zavazujete k účasti na vybraném školení a k zaplacení uvedené ceny. Poznámka? Text poznámky